Hej, har ett Götenehus fr 1997 i Stockholm - radiatorburen värme runt om och värmepump (berg), funkar kanon - men jag skulle vilja ta bort några radiatorer i vardagsrum (60 kvm) och kök (20 kvm) och eftermontera va-buren golvvärme istället ? Någon som har förslag på hur detta kan lösas ? Idag har jag välisolerade golvbjälklag, golvspånskiva och sedan lumppapp och 14 mm parkett på. Går det att byta spånskivorna mot förfrästa istället ? Tacksam för tips.
Olof