Hej
Vi har vattenburen golvvärme i plattan som värms med elpatron och som av synnerliga skäl ej använts dom sista två åren, den finns i en utbyggd del av huset på ca 35 m2. Vi har i år installerat en i61 täljsten Contura som värmer upp detta utrymme samt två rum ovanför mer än väl. Min fråga är: bör jag sätta på cirkulationspumpen till golvvärmen för att röra runt vattnet då och då eller finns det ingen anledning?
Tack
/Fredrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.