Hej!
Om det finns vatten i en källa på en tomt, kan man dra in vatten från källan till huset? Eller måste man ändå borra/ gräva en brunn? Ungefär hur mycket kan det kosta att ordna vatten året om i ett hus som i dagsläget har endast sommarvatten från en källa?
Tack på förhand för svar!
 
Om det är god tillgång i källan kan ni skicka in ett vattenprov för att kontrollera kvalitén. Att djupborra en ny brunn kostar säkert 50tkr och uppåt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.