Hej!
Om det finns vatten i en källa på en tomt, kan man dra in vatten från källan till huset? Eller måste man ändå borra/ gräva en brunn? Ungefär hur mycket kan det kosta att ordna vatten året om i ett hus som i dagsläget har endast sommarvatten från en källa?
Tack på förhand för svar!