Hej allesammans!
Är nu mitt uppe i val av luft/vattenvärmepump. Ftx ventilation.
Har tittat på mitsubishi samt Nibe.
Försöker få överblick på vad som skiljer och vad som är/blir bästa val för mig..
90m2 och har ett attefall 30m2 5m ifrån nybygge som kan tänkas ingå i systemet.
Fritidshus/ tanke åretrunt i framtid 5-10 år.
Huset byggs enligt permanentstandard.
Förslag kvalitet vs pris?
//Robban