Hej allesammans!
Är nu mitt uppe i val av luft/vattenvärmepump. Ftx ventilation.
Har tittat på mitsubishi samt Nibe.
Försöker få överblick på vad som skiljer och vad som är/blir bästa val för mig..
90m2 och har ett attefall 30m2 5m ifrån nybygge som kan tänkas ingå i systemet.
Fritidshus/ tanke åretrunt i framtid 5-10 år.
Huset byggs enligt permanentstandard.
Förslag kvalitet vs pris?
//Robban
 
Eftersom Västra Götaland inte har särskilt kalla vintrar klarar alla modeller av LVVP de temperaturerna. Välj en bra firma på rimligt reseavstånd och hör vad de säljer för fabrikat.
 
  • Gilla
guggen och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.