Hej!
Nya ytterdörren med integrerad aluminiumskena vid tröskeln var snedhängd till en början vilket resulterade i repor på aluminiumet. Då jag inte tror det blir snyggt att polera så undrar jag om det skulle funka att våtslipa, eller finns det risk att det blir värre?