Hej är det någon som vet om man ska rolla ardex tricom tätduk även på den sidan man ska kakla med ardex S1-K?
Man rollar ju först väggen med S1-K och fäster tricom duken i det, så det ska väl inte vara nödvändigt att rolla på mera S1-K utanpå det?
 
Kan inte just det systemet men med Kilto och Casco rollar du alltid en gång som lim och sedan bara vid rörgenomföringar...
 
K
Kika i monteringsanvisningen som säkert finns på deras hemsida.
Man skall aldrig chansa på att olika fabrikat monteras exakt lika för det blir så jobbigt om något skiljer dvs. ingen systemgaranti.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.