Hej,
Har några frågor jag inte hittar svar på...
1. Vatettes plast hylsor, går de att återanvända? Vanliga klämringskopplingar kan man ju återanvända mutter men inte ring.
2. Går det att montera fullflödesventiler upp och ned utan att få problem?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3. Säkervatten föreskriver att man inte ska ha oanvända avstick. Jag har ett avstick för påfyllning VP. Avsticket sitter på varmt tappvatten ut från panna och ventilen sitter inte direkt mot avsticket.
Är det ok?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
4. När det är en pil på ventiler som nedan bild, kan man förutsätta att det finns en inbyggd backventil?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder