3 252 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Vart tog snabbprogrammet vägen?
Vår diskmaskin har ett snabbprogram på 30 minuter, praktiskt när man har disk som inte torkat in. Men den har även någon sorts tidsförkortning, som snabbar på alla programmen. Men när jag körde med tidsförkortningen på ett längre program så förvandlades snabbprogrammet till 50 minuter. Hur får jag tillbaka 30 minuter? Det verkar som om alla program blivit aningen längre nu, bara för att jag tryckte på tidsförkortning en gång.
Det är en Siemens helintegrerad diskmaskin, ca ett år gammal.
Det är en Siemens helintegrerad diskmaskin, ca ett år gammal.
Utan att ha någon som helst kunskap om Siemens helintegrerade diskmaskin så har jag löst liknande problem med andra maskiner genom att återställa programmet med att slå av säkringen i en kvart-halvtimma. Se till att strömmen inte finns fram till diskmaskinen så kan den bli återställd. Pröva 
Ring återförsäljaren och be om instruktioner hur du ska programmera om den.
Något liknande hände min förra Cylinda maskin, jag fick ett mail med steg för steg instruktioner, utan det var det rätt kört att få till en "reset"
Något liknande hände min förra Cylinda maskin, jag fick ett mail med steg för steg instruktioner, utan det var det rätt kört att få till en "reset"
Klicka här för att svara