Nice :D
 
Åt vilket håll öppnas kyl och frys egentligen?
Det ser ut som om ni borde hänga om dörrarna?
Snyggt annars!
ps köp till den saknade luckan som idag är en vitrin, det KAN bli intressant av en eller annan anledning att ha en vanlig lucka här i framtiden...
greenbay
 
Hejsan!
Vi tänkte ställa om dörrarna men så blev det så att vi inte hann och nu tycker vi konstigt nog att det fungerar jättebra.
Om Frysdörren ställs om så slår den i väggen när den är öppen. Om kylskåpsdörren ställs om så ser alla geneom köksfönstret vem som står och smygäter(jag!) så vi låter det vara som det är.
Tack för tipset om luckan.
Mvh Thanos
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.