Hejsan!
Har varit på byggahus sedan februari men inte gjort så mkt inlägg.
Har dock lärt mig mycket och fått bra tips.
Vi började med renoveringen precis efter midsommar och blev nästan helt klara i början av september(väntade länge på bänkkskivorna). Saknas fortfarande en fönsterbräda.
Vi tycker att det blev fint och mer pynt kommer väl kanske med tiden.
Här kommer före och efter bilder.
Mvh Thanos
 
  • kk_1_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild 2
 
  • kk_3_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild 3
 
  • kk_7.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild 4
 
  • kk_5.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
nu de nya bilderna
 
  • kk_2_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Handtaget är inte uppe ännu
 
  • kk_4_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
snart klart
 
  • kk_6.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Visste inte hur man fick alla bilder på samma. Här kommer sista.
 
  • kk_8.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Litet, men naggande gott (litet och litet, men saknar kanske en större arbetsplats)! Snyggt, speciellt med de små lådorna i trä på bänkskåpet med fruktfatet, schysst detalj!

TyraMyra
 
Hejsan!
Vi tycker att det är jättestort nu med 4 kvadrat till som förut var tvättstugan.
Håller med om arbetsytor men vi prioriterade mycket fri yta vid bordet för att kunna sitta många i köket när vi har gäster.
Jag vågar knappt säga det men det är nästan alltid jag som är själv i köket och håller på så då räcker platsen till utan problem.
Mvh Thanos
 
Snyggt, enorm skillnad mot före. Vad är det för luckor/bänkskiva/vitvaror?
 
Hejsan!
Luckor - IKEA Ädel
Bänkskivor - Granit (kommer inte ihåg sort, Nero någonting)
Vitvaror - Husqvarna/Elektrolux förutom fläkten som är Fjäråskupan.
Mvh Thanos
 
Hej Thanos, grattis till ett snyggt kök.

Vad är det för diskbänk du har, har själv letat efter en med hög bakkant?

MiHjo
 
Hej! Jättesnyggt kök! :)
Är själva (vi och alla andra, jag vet...) inne på samma linje med vita luckor och svarta granitskivor. Lite nyfikna på vad ni betalade för graniten?
 
Hejsan
Diskbänk - Intra Chef Mega (för dyr, men det blev så!!)
Granit - ca 17000 med två skivor, hål för häll samt en bakkantslist och leverans, ej montering. Köpt på VE Sten i Vinsta.
Mvh Thanos
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.