Hejsan!
Har varit på byggahus sedan februari men inte gjort så mkt inlägg.
Har dock lärt mig mycket och fått bra tips.
Vi började med renoveringen precis efter midsommar och blev nästan helt klara i början av september(väntade länge på bänkkskivorna). Saknas fortfarande en fönsterbräda.
Vi tycker att det blev fint och mer pynt kommer väl kanske med tiden.
Här kommer före och efter bilder.
Mvh Thanos
Har varit på byggahus sedan februari men inte gjort så mkt inlägg.
Har dock lärt mig mycket och fått bra tips.
Vi började med renoveringen precis efter midsommar och blev nästan helt klara i början av september(väntade länge på bänkkskivorna). Saknas fortfarande en fönsterbräda.
Vi tycker att det blev fint och mer pynt kommer väl kanske med tiden.
Här kommer före och efter bilder.
Mvh Thanos
Hejsan!
Vi tycker att det är jättestort nu med 4 kvadrat till som förut var tvättstugan.
Håller med om arbetsytor men vi prioriterade mycket fri yta vid bordet för att kunna sitta många i köket när vi har gäster.
Jag vågar knappt säga det men det är nästan alltid jag som är själv i köket och håller på så då räcker platsen till utan problem.
Mvh Thanos
Vi tycker att det är jättestort nu med 4 kvadrat till som förut var tvättstugan.
Håller med om arbetsytor men vi prioriterade mycket fri yta vid bordet för att kunna sitta många i köket när vi har gäster.
Jag vågar knappt säga det men det är nästan alltid jag som är själv i köket och håller på så då räcker platsen till utan problem.
Mvh Thanos
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer







