Använder den där Mitsubishin och den funkar kalas och tar förhållandevis liten plats.

/Mattias

Johan Gunverth skrev:
Den är bäst. :D

Nä, jag grundar det på egen och andras erfarenhet. Ingen av de jag känner har varit missnöjd med Mitsubishin och ett flertal har bytt till den och inte ångrat sig. Statistik, alltså. :)
Våran pajjade efter lite drygt 2 år, nån månad efter att garantin gått ut q(;^;)p

Bra val med Woods!
Jag har en Woods TDR36 med trådlös hygrometer. Fungerar ypperligt!

bonnier skrev:
Våran pajjade efter lite drygt 2 år, nån månad efter att garantin gått ut q(;^;)p
Gammal tråd, men Mitsubishi MJ-E16VX ligger fortfarande högt i träfflistor...märkligt att det inte hänt mer sen 2007 när den blev testvinnare i R&R.

Nåväl, vår gick sönder i veckan (snarare var det då jag upptäckte att den inte tog något vatten, trots hög luftfuktighet, brummar gör den än. Köpte den för 6 år sen, och nog hade man hoppats på lite bättre livslängd för 5000+ :(

Blir väl till att kolla Munters nu för källaravfuktningen, det borde vara mer livslängd i deras prylar.

bonnier skrev:
Gammal tråd, men Mitsubishi MJ-E16VX ligger fortfarande högt i träfflistor...märkligt att det inte hänt mer sen 2007 när den blev testvinnare i R&R.

Nåväl, vår gick sönder i veckan (snarare var det då jag upptäckte att den inte tog något vatten, trots hög luftfuktighet, brummar gör den fortfarande). Köpte den för 6 år sen, och nog hade man hoppats på lite bättre livslängd för 5000+ :(

Blir väl till att kolla Munters nu för källaravfuktningen, det borde vara mer livslängd i deras prylar.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.