8 286 läst ·
44 svar
8k läst
44 svar
Vart köper man billiga kvallitetsmaskiner ?
Vad pröjsar du får frakt till detta och hur mycket vägde det? har kikat lite på england innan men pundet är ju lite högt.
/Jonas
/Jonas
hmmm antingen är jag kollosalt dålig på detta eller så var det ju inte tt dugg billigt.
GCM10SD kostar ju ca 200 spänn mindre hos DUAB än på denna sida och då är inte frakten från Storbritannien medräknad. Hittade jag kanske fel produkt bara? :-?
GCM10SD kostar ju ca 200 spänn mindre hos DUAB än på denna sida och då är inte frakten från Storbritannien medräknad. Hittade jag kanske fel produkt bara? :-?
Fattar inte varför engelsmännen ska fortsätta tjata om sina pund, den valutan är ju avskaffad! Lite offtopic dock.gds4me skrev:
Sist jag kollade levde pundet (valutan) i högsta välmåga! Det är inte bara Sverige som är konservativa. Konservatism är ju även engelmännens paradgren! Pundet (massan) försöker man dock att avskaffa, men engelsmännen överlag tycker att tummar, fötter och pund är bra som det är. Système International d'Unités (SI) är 45 år gammalt, men anses konstigt och komplicerat i såväl England som USA.
Är nog ganska svårt att hitta en sida som alltid är billigast! Iallafall om man tittar i sverge.. är kampanjer på olika maskiner i olika butiker hela tiden!
Tipset ligger väl i att helt enkelt kolla runt på olika internet butiker eller ringa runt lite för att tillslut hitta det vettigaste just då.
Tipset ligger väl i att helt enkelt kolla runt på olika internet butiker eller ringa runt lite för att tillslut hitta det vettigaste just då.
Sen skall man väl inte glömma att det aldrig behöver vara fel att lägga en 100lapp extra om man nu får en bättre service på stället man köper maskinen.
Skulle problem uppstå så vill man ju helst inte stå med skägget i brevlådan utan att få nån hjälp
Skulle problem uppstå så vill man ju helst inte stå med skägget i brevlådan utan att få nån hjälp
Köpte en Metabo KGS 301 från DUAB i Mönsterås (Väntar på lev) och tänker ha den på en DeWalt 7023 bänk. Otroligt fin såg till landets absolut lägsta pris! Induktionsmotor som gör att den är viskande tyst, håller en mansålder och dessutom levereras med en 80-tands klinga!!! Samma såg är 50% dyrare på "det tyska varuhuset"... Inte så att ljudet är avgörande för resultatet men det är sååå mkt trevligare att använda, speciellt inomhus. :