3 461 läst ·
29 svar
3k läst
29 svar
Vårt hus kommer!!
Sida 1 av 2
Imorgon är den stora dagen!!
Vårt hus kommer i 3 moduller och det känns
som igår när vi steg in till vår säljare!!
Ska fota en massa och sedan se om man kan
lägga ut nån bild här??
Kan inte fatta att vi ska få eget nytt hus
Så här långt är vi jättenöjda med vår säljare
+ att kalkylen verkligen hållt än så länge!!
Håll tummarna för att det inte blir ett insnöat skåne
inatt å imorgon!
Annika
Vårt hus kommer i 3 moduller och det känns
som igår när vi steg in till vår säljare!!
Ska fota en massa och sedan se om man kan
lägga ut nån bild här??
Kan inte fatta att vi ska få eget nytt hus
Så här långt är vi jättenöjda med vår säljare
+ att kalkylen verkligen hållt än så länge!!
Håll tummarna för att det inte blir ett insnöat skåne
inatt å imorgon!
Annika
Stort grattis!!!!
Vårt hus kommer på torsdag denna veckan. Huset kommer att uppföras i Höör (Skåne) och som Bohman skrev är vi också jäätenöjda med vår säljare.
Vi har gått och väntat sedan i augusti på detta tillfället. Det är inget färdig hus men ändock.
Vilka hus bygger ni övriga på denna tråd och var.
Vi bygger ett Eksjöhus Lyckan med vinkel.
Vårt hus kommer på torsdag denna veckan. Huset kommer att uppföras i Höör (Skåne) och som Bohman skrev är vi också jäätenöjda med vår säljare.
Vi har gått och väntat sedan i augusti på detta tillfället. Det är inget färdig hus men ändock.
Vilka hus bygger ni övriga på denna tråd och var.
Vi bygger ett Eksjöhus Lyckan med vinkel.
Tänk huset kom & aldrig har jag frusit så mycket!
Men höjdpunkten var när man såg långtradarna
å det pirrade i magegropen ;D
Men köket vårt kök att få se det
I besöket på fabriken hade inte köket kommit
så första gången vi såg det i verkligheten!
Vi är så nöjda så!
Annika å Snubben
Men höjdpunkten var när man såg långtradarna
å det pirrade i magegropen ;D
Men köket vårt kök att få se det
I besöket på fabriken hade inte köket kommit
så första gången vi såg det i verkligheten!
Vi är så nöjda så!
Annika å Snubben
Vårt hus kom igår och idag
var vi nere en runda och tittade in i vårt kök!
kaklet ser rent ut sagt för hemskt ut!
Vi valde 4,6x4,6 cm och kaklet sitter inte
i jämt nivåmässigt, olika avstånd mellan kaklet
+ att där kaklet börjar har de börjat med halv
platta det ser så fult ut, är besviken!!
Nåväl är det fler som byggt hjältevad som haft
problem med dåligt utförande utav kaklandet?
Vid slutbesiktningen hoppas jag sannerligen
att besiktningskvinnan påpekar detta!
Såg inte detta första dagen när huset kom!
Annika
var vi nere en runda och tittade in i vårt kök!
kaklet ser rent ut sagt för hemskt ut!
Vi valde 4,6x4,6 cm och kaklet sitter inte
i jämt nivåmässigt, olika avstånd mellan kaklet
+ att där kaklet börjar har de börjat med halv
platta det ser så fult ut, är besviken!!
Nåväl är det fler som byggt hjältevad som haft
problem med dåligt utförande utav kaklandet?
Vid slutbesiktningen hoppas jag sannerligen
att besiktningskvinnan påpekar detta!
Såg inte detta första dagen när huset kom!
Annika
nog pirrar det i magen + att man sitter å räknar litefridasven skrev:
på hur man ska lägga räntorna....
vart bygger ni nånstans?
annika
FamFriden skrev:
Vi stegade in hos vår säljare i aug förra året
sen tycker jag tiden gått jättefort...
Men såhär i efterhand hade jag nog väntat 1 månad
till å bygga tills våren kom!