Hej,
Saknar en kopplingsplint till min PAX Passad fläkt. Det är en specialplint där en sidan har öppning för inkoppling av trådar och den andra sidan har hål på ovansidan där stiften ifrån fläktmotordelen går i. Se bifogad bild.
Någon som vet om det är en generell plint man kan köpa någonstans eller måste jag gå via kundtjänst etc på PAX? Enligt manual heter kopplingsplinten 003-302XFLW/04 men jag får typ inga träffar när jag googlar på det.
Saknar en kopplingsplint till min PAX Passad fläkt. Det är en specialplint där en sidan har öppning för inkoppling av trådar och den andra sidan har hål på ovansidan där stiften ifrån fläktmotordelen går i. Se bifogad bild.
Någon som vet om det är en generell plint man kan köpa någonstans eller måste jag gå via kundtjänst etc på PAX? Enligt manual heter kopplingsplinten 003-302XFLW/04 men jag får typ inga träffar när jag googlar på det.
Produkter som diskuteras: "PAX Passad"
Badrumsfläkt PASSAD 30 PAX
Med ljus- och fuktsensor
1 699 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Korpilombolo
· 3 610 inlägg
Monterade nyligen en ny pax och hade aldrig sett en sån plint tidigare. Så bäst är nog att kontakta pax. Inte säkert att de har alla reservdelar om fläkten tillverkas i Asien.
Jag pratade med PAX och dom har postat en till mig.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden