Märkte nu då jag och svärfar var på huset att karmarna och bågarna till våra är helt utrötnade. Kunde skicka kniven rakt igenom både karm och båge. :|

Satte mig då och smågogglade, och kom då in på Kelkoos sida som listade en blandning mellan 6x12 och 12x6 (de vi ska ha). Men inga med sidohängda bågar och trärena då...

Tog då och ringde till XL Bygg, och de ville ha 8500:- drygt för vitmålat och 7000:- drygt för trärent. Men vägrar pynta så mycket för ETT fönster.

Finns det inge billigare att få tag på? Fönstrena ska sitta på ovanvåningen, och vill inte ha överhängda eller fasta där.

Beställ på snickerifabrik, det finns många som gör fönster. Bättre kvalité och så får du dem exakt som du vill ha det.

www.fonsterbolaget.se bra priser :-)

Edit: Finns inte det du ska ha så kontakta tängers snickerifabrik direkt och beställ, det gjorde jag.

Redigerat:
Drömhus2012 skrev:
www.fonsterbolaget.se bra priser :-)

Edit: Finns inte det du ska ha så kontakta tängers snickerifabrik direkt och beställ, det gjorde jag.
Ska kolla med dessa, fick tag på Wisy och de skulle ha drygt 2000:- mot för XL Bygg´s 8500:-. :O

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.