Nu är det så att min lokala järnhandel slutat saluföra Teng Tools sortiment, och jag skulle gärna vilja fortsätta att handla TT verktyg.

Finns det några svenska sidor som säljer? Har hittat laitis.se som verkar ha mycket.

Sen har jag även hittat neteberg.eu , Ett Estlänskt företag som även har en hemsida på svenska :)
samt teng.co.uk som jag hittade via sökfunktionen här på forumet.

Så min fråga är:
Vart handlar ni era Teng tools produkter?
Någon som har någon bra sida som har det mesta och ett bra pris på dem?

Bra pris? då ska du nog hålla dig till co.uk adressen, alternativt amazon och ebay...
Du kan även testa idealo.de eller co.uk för att söka vidare....
På fabriken där jag jobbar köper vi en del Tengtools via Ahlsell och Tools...där Tools går att handla som privatperson(tror jag iaf)

Tools går att handla som privatperson om man inte vill beställa. Beställer man måste man få faktura tydligen...

oobum skrev:
Tools går att handla som privatperson om man inte vill beställa. Beställer man måste man få faktura tydligen...
Kan man inte få faktura som privatperson?

oobum skrev:

Oj. Dubbel

hantverkare1 skrev:
Jo då, men det går inte att beställa hem och betala med kort.

Du har PM Jimmu...

FFX säljer åtminstone deras momentnycklar.
ffx.co.uk

Det jag är ute efter är spärrnycklar en sats från 8-19mm, eftersom de inte säljer Teng Tools på järnhandeln här numera vill jag ha tag på något ställe där jag kan köpa dem nu :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.