Vi sitter här och drömmer om nytt hus och nytt kök... :
Eftersom vi vill ha en öppen planlösning mellan arbetskök och allrum så undrar jag om det finns någon fläkt som har ett bättre utsug än övriga? Jag tycker om att laga mat - mycket och ofta men vill ändå inte att det ska stinka matos.
Hälsningar Veronica