Vi sitter här och drömmer om nytt hus och nytt kök...  ::)

Eftersom vi vill ha en öppen planlösning mellan arbetskök och allrum så undrar jag om det finns någon fläkt som har ett bättre utsug än övriga? Jag tycker om att laga mat - mycket och ofta men vill ändå inte att det ska stinka matos.  :D

Hälsningar Veronica
 
medmera skrev:
Vi sitter här och drömmer om nytt hus och nytt kök... ::)

Eftersom vi vill ha en öppen planlösning mellan arbetskök och allrum så undrar jag om det finns någon fläkt som har ett bättre utsug än övriga? Jag tycker om att laga mat - mycket och ofta men vill ändå inte att det ska stinka matos. :D

Hälsningar Veronica
Låter som om det är en takmotor du skall titta på. D.v.s. motorn sitter monterad på taket (eller på väggen) i stället för i fläkten. Då kan du få i princip hur mycket kräm som helst. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.