1 923 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Värsta golvet du har sett
Tjena!
Efter att ha varit i branschen ett tag har man sett ett och annat. Tur att man är egen [/URL]nuförtiden så att man själv kan välja vem man åker hem till. Studenter som lever som svin och börjar göka när man äntrar rummet. Äldre ensamma kvinnor som lägger in en stöt enligt stereotypen.
Bland det roligaste tycker jag dock historier om dåligt utförda arbeten är. Gjorde ett jobb i Örgryte hos en ensam man en gång som hade fått dille på Pandor (Och eukalyptus). Killen hade lagt ett golv med bambupinnar (alltså runda stänger). Helt omöjligt att städa, och skiten fullkomligt flockade sig i springorna. Katter sprang runt, skumma tavlor på väggarna m.m.
Vad har ni själva för erfarenheter?
Efter att ha varit i branschen ett tag har man sett ett och annat. Tur att man är egen [/URL]nuförtiden så att man själv kan välja vem man åker hem till. Studenter som lever som svin och börjar göka när man äntrar rummet. Äldre ensamma kvinnor som lägger in en stöt enligt stereotypen.
Bland det roligaste tycker jag dock historier om dåligt utförda arbeten är. Gjorde ett jobb i Örgryte hos en ensam man en gång som hade fått dille på Pandor (Och eukalyptus). Killen hade lagt ett golv med bambupinnar (alltså runda stänger). Helt omöjligt att städa, och skiten fullkomligt flockade sig i springorna. Katter sprang runt, skumma tavlor på väggarna m.m.
Vad har ni själva för erfarenheter?
Redigerat av moderator:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Aj faen, var du det där surkartet som var hemma hos mig och klagade på allt,
inklusive mina Picasso-etsningar!
(Har flyttat från Götet nu, omöjligt att hitta bra yrkesmän där.)
Tänk att vi skulle mötas igen här till slut.
Välkommen till Bygga hus-forumet! Katterna hälsar
inklusive mina Picasso-etsningar!
(Har flyttat från Götet nu, omöjligt att hitta bra yrkesmän där.)
Tänk att vi skulle mötas igen här till slut.
Välkommen till Bygga hus-forumet! Katterna hälsar
Allvetare
· Stockholm
· 1 831 inlägg
Hehe
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag fattar ingenting av denna tråd
Fast inte fan kan det vara egen reklam om man gnäller att kunder gör på ett sätt som man inte tycker om, hatar katter, bryr sig vad folk har på väggarna ( inte bara när man åker därifrån utan efter ett tag dessutom) då kan det fan vara värt att ha kvar företagsnamnet tycker jag, för jag tror att samtliga medlemmar på byggahus är smarta nog att inte anlita honom efter den här tråden istället!Stefan N skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag kan ha misstagit mig, med det där med pandorna och bambugolvet tyckte jag var riktig humor.
Obs att Örgryte nog är den "finaste" stadsdelen i Götet,
om man inte ger sig ut i periferin som Askim osv.
Hoppas att moderator har överseende med mitt övertramp denna gång
Obs att Örgryte nog är den "finaste" stadsdelen i Götet,
om man inte ger sig ut i periferin som Askim osv.
Hoppas att moderator har överseende med mitt övertramp denna gång
Administrator
· Skåne
· 8 688 inlägg
Ja, nu postade TS en länk till sin hemsida. Han är varnad och länken raderad.
Men lol, vad är detta för skitnödigt forum egentligen?
Om forumet är skitnödigt vet jag inte, men det du och jag har gemensamt just nu är att du är en och jag just nu lägger en(....) skrivet från toa! Detta forum är för konsumenter och det är ej tillåtet att göra reklam men som jag skrev tidigare anser jag det bättre för alla här inne att vi vet vilket företag du har så vi kan hålla oss undan !!!GlennGosig skrev:
Klicka här för att svara