Gällande rubriken kan jag personligen säga = dåligt men det beror på säljkontoret och inte företaget i sig. Kolla gamla trådar om VV innan ni bestämmer er. De gör dock bra hus!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.