Hej!

Beställde en Ido Glow rimfree 60 som jag installerade igår. Anledning till bytet var för att förra toan stod och smygläckte vatten.

Har märkt att det sipprar en liten vattenstråle (i storlek med en sytråd) från den nya toan också, detta flera minuter efter spolning.

Har mailat leverantören som hänvisar till reklamation vilket känns besvärligt.

Undrar om nån har stött på liknande problem och vet hur man kan avhjälpa det?
 
Vad strålar det ?
 
Låter skumt. Har du inte själv försökt avgöra var läckaget uppstår?
 
BirgitS
bastukungen bastukungen skrev:
Har mailat leverantören som hänvisar till reklamation vilket känns besvärligt.
Att reklamera innebär att man meddelar butiken att den levererade varan inte fungerar som den ska. Det är väldigt lite besvärligt jämfört med att försöka fixa det själv. Dessutom kostar det inget.
 
  • Gilla
multix och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.