864 läst ·
3 svar
864 läst
3 svar
Varsamt rinnande toalett
Hej!
Beställde en Ido Glow rimfree 60 som jag installerade igår. Anledning till bytet var för att förra toan stod och smygläckte vatten.
Har märkt att det sipprar en liten vattenstråle (i storlek med en sytråd) från den nya toan också, detta flera minuter efter spolning.
Har mailat leverantören som hänvisar till reklamation vilket känns besvärligt.
Undrar om nån har stött på liknande problem och vet hur man kan avhjälpa det?
Beställde en Ido Glow rimfree 60 som jag installerade igår. Anledning till bytet var för att förra toan stod och smygläckte vatten.
Har märkt att det sipprar en liten vattenstråle (i storlek med en sytråd) från den nya toan också, detta flera minuter efter spolning.
Har mailat leverantören som hänvisar till reklamation vilket känns besvärligt.
Undrar om nån har stött på liknande problem och vet hur man kan avhjälpa det?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Klicka här för att svara
