179 395 läst ·
844 svar
179k läst
844 svar
Varning för Svanströms El&VVS
Nej det säger inte det mesta. Det säger att dom inte orkar med dåligt publicitet från någon som inte förstår bättre. Hoppas du inte får hjälp nästa gång det blir stopp för du verkar inte veta hur det fungerar i samhället. Hade tråden istället handlat om att man tog för högt material pris så hade jag vart på din sida men inte nu men så dumma argument.J Jowan1 skrev:
Fredrik: Hur kommer det sig då att det står även i citatet i ditt inlägg?
Men det stämmer att jag la till det efter att jag såg att det kommit inlägg mellan. Man får ju ingen varning innan det läggs in i tråden.
Men det stämmer att jag la till det efter att jag såg att det kommit inlägg mellan. Man får ju ingen varning innan det läggs in i tråden.
Så att en sämre VVSare hade debiterat 4 timmar hade ingen sagt något om alltså. Bra!D Daniel 109 skrev:
Rote: Ja, så fungerar ju timdebitering.
om jag har förstått allt rätt så har dom tagit en timme debitering för rengöring av en avloppspump?
Jag har jobbat med denna pump många gånger och när man är färdig med jobbet så duschar man av den invändigt och utvändigt med varmt vatten i 2 minuter och sen är det klart. Att ta en timmes betalt för detta skulle jag aldrig acceptera.
Jag har jobbat med denna pump många gånger och när man är färdig med jobbet så duschar man av den invändigt och utvändigt med varmt vatten i 2 minuter och sen är det klart. Att ta en timmes betalt för detta skulle jag aldrig acceptera.
Ts orkar gaffla om allt annat än att presentera vad som verkligen har hänt. Vad för tid det tagit och vad för tid man fakturerat.H fisgris8 skrev:om jag har förstått allt rätt så har dom tagit en timme debitering för rengöring av en avloppspump?
Jaja, du är inte den förste att bli uppskörtad av pr-bolaget S EL&VVS, många trådar om det. Bästa är att undvika dom.J Jowan1 skrev:
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Nu har jag gått igenom hela tråden men ingenstans redovisar du vad som gjorts, var det gjorts, när det gjorts, hur lång tid det tog och vad det kostat. Inget fakturaupplägg.J Jowan1 skrev:
Vi vet ingenting, jo "jourtaxa" har nämnts.
Anlita någon form av jourtjänst utom kontorstid är dyrt, minsta lilla jobb kostar ett par tusen, men eftersom vi inget vet så är det omöjligt att ha någon åsikt.
Lägg upp fakturan och beskriv vad som beställts och vad som gjorts.