ingen av dom är väl kvar i fönsterbranchen?
 
Då har de väl bara bytt bransch...
Vissa ändrar sig ju aldrig.
 
  • Gilla
fönsterpåven
  • Laddar…
www.ingenfodsont.se vill att företag ska knyta sig och donera stålar, ett företag dom nämnt är deras familjemedlem kwin sales ab, som tidigare varit säljare i FV , byta fönster i sverige ab osv osv osv ...
 
P putte1979 skrev:
dessa skojare, som nu även bytt namn.
Jag anlitade dom i juli 2020 för att byta fönster på nedervåning samt 2 takfönster.
Fick leveransdatum i september.
När datumet börjde närma sig hörde jag av mig till dom eftersom jag inte hört något, fick då svar att det var väldigt högt tyck på fabriken och det var förseningar.
efter många samtal å ursäker kom fönsterna för nedervåningen i slutet av november,
När dom kom för installera sa dom ingenting om takfönster. jag ringde då säljaren som sa att dom skulle installeras nästa vecka, sen började helvetet.
Efter 35! nya datum för installation samt oändligt många samtal (alltid från mig, dom ringde aldrig) fick vi fönsterna installerade i september 2021.

Mitt sätt att få slut på skiten var att telefonterra dom, ringde om och om till dom svarade (upp mot 20 ggr i rad)
Jag har alla samtal med dom inspelade där bla. ägaren pratar skit om säljaren, säljaren som till slut erkänner att han kommer med ursäker för han inte vet vad han ska säga.

Flera gånger sa säljaren att han hade bokat tid med snickarna,
Jag fick tag på snickarna och hörde vad dom hade att säga, självklart fanns det ingen bokning.

Nu är jag klar med allt, men tycker synd om dom som nu får stå ut med dessa idioter.
det "roliga" i det är att snickarn är brodern till den ena och svåger svåger till den andra.
rättegång mellan dessa äger rum i februari.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.