Realdoolar skrev:
Inte direkt verktygsrelaterat men: [länk]

Hoppas inga stackare går på det, trist om någon skulle köra detdär som enda backup och lägga in bröllopsbilderna och sedan radera dem från datorn..
Anmäld och borttagen.

Hiltikopian anmäld både till Tradera och Hilti!!

Ehhh - är det bara jag som börjar ledsna på alla inlägg i den här tråden som lyder "Anmäld..."?

Varför måste man skriva här att man har anmält annonsen? För att verka lite extra... vad ska jag kalla det... "svenskärlig"?

Tycker det är bra att man ser att den blir anmäld. Gärna att många anmäler annonserna som är kopior. Kan ju hoppas att de tröttnar och inte säljer om de ser att annonserna försvinner hela tiden.
Sen så tar det Max 3 SEK och läsa ett inlägg som det står anmäld i.

Om jag ser att annonsen redan är anmäld så lär chansen att JAG anmäler den minska.

BTW: Jag har läst ditt inlägg.

vojma skrev:
Ehhh - är det bara jag som börjar ledsna på alla inlägg i den här tråden som lyder "Anmäld..."?

Varför måste man skriva här att man har anmält annonsen? För att verka lite extra... vad ska jag kalla det... "svenskärlig"?
Nej, det är inte bara du.... ;)

Det börjar bli dags att avregistrera sig från denna så gott som menlösa "anmäld"-följtången ;)

Redigerat:
Det tycker jag inte, dels så visar det ju att folk bryr sig om att anmäla. Jag blir i alla fall uppmuntrad till att anmäla när jag ser att det är flera som också gör det så att min anmälan gör nytta till skillnad från att anmäla ensam.

Sen så tänkte jag inte på t.ex. denna:

Plonker skrev:
Hiltikopian anmäld både till Tradera och Hilti!!
Att man även borde tala om det för Hilti som i sin tur kommer att pressa Tradera.

Jag är själv för lat för att anmäla, men på något sätt ger det mig en känsla av tillfredsställelse att se att ni är så nitiska.
Jag säger: -keep up the good work!

• Gilla
sj6 och 3 till
  • Laddar…
Jag säger inte att dom inte bör anmäla men måste man skriva det på forumet varje gång?

BTW: End och Lostmoose - jag har läst era inlägg.

Glömde skriva att jag anmält annonsen :)

• Gilla
farbrordane
  • Laddar…
Plonker skrev:
Glömde skriva att jag anmält annonsen :)
:banghead:

• Gilla
thomasx
  • Laddar…
Anmäld!

Eftersom det saknas någon skärmdump på den senast anmälda annonsen så är ju de senaste 5 inläggen (inkl mitt egna) helt onödiga.

Snälla, ta en skärmdump på det som är kopior annars kan man lika gärna hoppa över postandet......

• Gilla
13th Marine och 5 till
  • Laddar…
roli skrev:
Eftersom det saknas någon skärmdump på den senast anmälda annonsen så är ju de senaste 5 inläggen (inkl mitt egna) helt onödiga.

Snälla, ta en skärmdump på det som är kopior annars kan man lika gärna hoppa över postandet......
Fast om vi låter bli att anmäla så räcker det om vi länkar till orginalet så kan vi gå in och titta på det direkt istället och slipper lagra massa skärmdumpar här...
Varför i herrans namn man nu prompt ska göra det.

Sent from my GT-I9300 using Byggahus

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.