376 787 läst ·
2 168 svar
377k läst
2,2k svar
Varning för misstänkta annonser
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 inlägg
Ehhh - är det bara jag som börjar ledsna på alla inlägg i den här tråden som lyder "Anmäld..."?
Varför måste man skriva här att man har anmält annonsen? För att verka lite extra... vad ska jag kalla det... "svenskärlig"?
Varför måste man skriva här att man har anmält annonsen? För att verka lite extra... vad ska jag kalla det... "svenskärlig"?
Tycker det är bra att man ser att den blir anmäld. Gärna att många anmäler annonserna som är kopior. Kan ju hoppas att de tröttnar och inte säljer om de ser att annonserna försvinner hela tiden.
Sen så tar det Max 3 SEK och läsa ett inlägg som det står anmäld i.
Sen så tar det Max 3 SEK och läsa ett inlägg som det står anmäld i.
Nej, det är inte bara du....vojma skrev:
Det börjar bli dags att avregistrera sig från denna så gott som menlösa "anmäld"-följtången
Redigerat:
Det tycker jag inte, dels så visar det ju att folk bryr sig om att anmäla. Jag blir i alla fall uppmuntrad till att anmäla när jag ser att det är flera som också gör det så att min anmälan gör nytta till skillnad från att anmäla ensam.
Sen så tänkte jag inte på t.ex. denna:
Sen så tänkte jag inte på t.ex. denna:
Att man även borde tala om det för Hilti som i sin tur kommer att pressa Tradera.Plonker skrev:
Eftersom det saknas någon skärmdump på den senast anmälda annonsen så är ju de senaste 5 inläggen (inkl mitt egna) helt onödiga.
Snälla, ta en skärmdump på det som är kopior annars kan man lika gärna hoppa över postandet......
Snälla, ta en skärmdump på det som är kopior annars kan man lika gärna hoppa över postandet......
Fast om vi låter bli att anmäla så räcker det om vi länkar till orginalet så kan vi gå in och titta på det direkt istället och slipper lagra massa skärmdumpar här...roli skrev:
Varför i herrans namn man nu prompt ska göra det.
Sent from my GT-I9300 using Byggahus