Började köra med Malmbergs Eluttag, har bytt ut några gulnade 20 år gamla Eljo.
Skulle byta ett till idag. Idioterna på Malmbergs har ändrat designen från två till en skruv. Vilket gör att skiten inte sitter fast ordentligt. Provade att dra åt skruven mer. Då spricker hela skiten.
Skulle byta ett till idag. Idioterna på Malmbergs har ändrat designen från två till en skruv. Vilket gör att skiten inte sitter fast ordentligt. Provade att dra åt skruven mer. Då spricker hela skiten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man får vad man betalar för......
Sorry, men kunde inte låta bli. Jag har också nyligen bytt mina ojordade Elko RS mot nya, jordade, Elko RS (naturligtvis bytt alla ledningar också och dragit i skyddsjord). Med den insatsen så gör 50kr/uttag ingen skillnad. Det gör det inte annars heller.
Sorry, men kunde inte låta bli. Jag har också nyligen bytt mina ojordade Elko RS mot nya, jordade, Elko RS (naturligtvis bytt alla ledningar också och dragit i skyddsjord). Med den insatsen så gör 50kr/uttag ingen skillnad. Det gör det inte annars heller.
Som sagts innan, det mesta med Malmbergs är billigt och inte bra. Dock får man inte glömma att vissa saker funkar bra hos Malmbergs, t. ex. deras byggcentraler. För övrigt skulle jag inte handla där.
Moderator
· Stockholm
· 57 869 inlägg
Eller som någon skrev för ett par år sedan här, "inget fel på malmbergs uttag så länge man inte slarvar bort den medföljade klubban att slå in kontakterna med".
Jag har inte haft några problem med Malmbergs tidigare uttag, det som gör mig så sur... Surt att blanda uttag eller byta ut alla man redan satt upp. Ska skicka ett surt mail till dem och fråga vad det håller på med.
Klicka här för att svara