Höll du dig framme nu Jeppeknaster när Jula i Luleå (förutsätter att du finns i närheten av Luleå m.t.p. avataren) bytte lokaler och sålde ut hela sortimentet för 50%? Jag kom försent men han plocka lite smågrejer, bla Schneiders skruvklammer. Det är inte helt fel med 50% på ALLT i en sådan butik som Jula som har så mycket smått och gott.

I övrigt har jag samma upplevelser om allt som är märkt ANSLUT, det sämsta av lågprismärken.

jeppeknaster skrev:
Glöm inte att ta med kvittot."

Mitt svar:

"Men snälla ni. Inte har jag kvar kvitton på klammer, som jag dessutom köpt i olika omgångar, i över ett år...
Har ni något hum om marknadsföring och hur man hanterar väldigt missnöjda kunder så kan ni bättre än att erbjuda "pengarna tillbaka".
Nu har jag inte handlat mycket på Jula men blev medlem i deras kundklubb i sommras och om jag loggar in i mina sidor kan jag se alla köp jag gjort hos dom
Med kvittonummer och detaljerat om vad jag köpt så är du medlem kan du nog hitta dina kvitton.
Exempel med viss info borttagen:
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TD="class: strong"]Kvittonummer[/TD]
[TD]77xx/xxxxx2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Datum[/TD]
[TD]2012-07-12[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Varuhus[/TD]
[TD]Jönköping[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Betalningsmetod[/TD]
[TD]Store Cash[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TH="colspan: 2"]Kundinformation
[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Namn[/TD]
[TD="width: 170"]Pxxxxxxxx JAN[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]c/o[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Gatuadress[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Postnr. och ort[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Land[/TD]
[TD]Sverige[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: order"]
[TR="class: header"]
[TH]Artikelnr.[/TH]
[TH="width: 310"]Benämning[/TH]
[TH="width: 50"]Antal[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]á pris[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]Deltotal[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD]799030[/TD]
[TD]BALJA ZINK 31L[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]403101[/TD]
[TD]SKARVSLADD 10M RDO 3G1.5[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]948048[/TD]
[TD]FOTOGENLAMPA 28CM "ANTIK"[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD="class: rightAlign"]59,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]118,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 3"][/TD]
[TD="class: description"]Netto[/TD]
[TD="class: rightAlign"]276,80[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Moms[/TD]
[TD="class: rightAlign"]69,20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Belopp[/TD]
[TD="class: rightAlign"]346,00[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Nimajneb skrev:
60 eller 75mm spik, helst från byggmax då den redan från början är mjuk. En minipolygrip, tex från knipex ger en först stukning av spiken som man sedan förbättrar med hammaren. Tar inte många sekunder per spik.
Håller inte med att byggmax spik är sämre än andra,däremot är varmgalvade spik alltid mjukare än blanka

norrbottenstorpet skrev:
Höll du dig framme nu Jeppeknaster när Jula i Luleå (förutsätter att du finns i närheten av Luleå m.t.p. avataren) bytte lokaler och sålde ut hela sortimentet för 50%? Jag kom försent men han plocka lite smågrejer, bla Schneiders skruvklammer. Det är inte helt fel med 50% på ALLT i en sådan butik som Jula som har så mycket smått och gott.

I övrigt har jag samma upplevelser om allt som är märkt ANSLUT, det sämsta av lågprismärken.

Kom sent jag också men hann ladda med Schneiders klammer precis som du (även om de har betett sig som idioter så är de tyvärr för bra för att jag ska vägra handla där... :) Enligt en kompis som var där redan på morgonen var det relativt urplockat från början. Bland annat de attraktiva maskinerna var bortplockade. Var in i den nya butiken igår och det var riktigt bra. Ordning och reda, grymt mycket bättre utbud och bättre lokaler.

Kommer aldrig mer att handla en enda Anslut-pryl, den saken är säker. För övrigt så har de, som någon nämnde tidigare i tråden, tagit bort Anslutklammern ur sortimentet. Hyllorna där de skulle vara gapade helt tomma. Samma sak var det med Ansluts vägguttag. Helt tomt. Och det beror knappast på att de sålt slut...

JanPaananen skrev:
Nu har jag inte handlat mycket på Jula men blev medlem i deras kundklubb i sommras och om jag loggar in i mina sidor kan jag se alla köp jag gjort hos dom
Med kvittonummer och detaljerat om vad jag köpt så är du medlem kan du nog hitta dina kvitton.
Det var mer än jag visste, tack för den infon. Kan vara bra att veta framöver. Tyvärr hjälper det inte mig då klammern köptes innan jag blev medlem.

Elkludde Elkludde skrev:
Håller inte med att byggmax spik är sämre än andra,däremot är varmgalvade spik alltid mjukare än blanka
Byggmax spik slår jag aldrig i utan skyddsglasen på. Att dom är mjuka i järnet är en vanesak. Men att dom är hårda i galvet är farligt för synen!

jeppeknaster jeppeknaster skrev:
Det gör ganska mycket då jag inte ens dragit FK:n än. Tänker inte bygga in skit till eftervärlden.
Du får dra (flex) rören hur krogigt du vill och kan mellan reglar, med och utan isolering osv. Men visst klammern ska fan inte spricka!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.