Det är många som får det problemet. Skaffa en gummiduk 3 mm tjock, klipp den som packningar ca 20 mm ytterkant med ett hål i som passar över ögat, det behövs ca 3 st. Sen klipps det som ett lock att sätta över packningarna och sen dras det till med en större slangklamma runt kopplingen över locket, då pressas locket mot packningarna och ner mot metallen utanför ögat och tätar. Bara dra till klammern hårt. Du kan behöva 2 händer till som hjälp när alla delar ska på plats. Finns dom som gjort så för flera år sen enligt instruktionen. Tätar än i dag. Varför ska man inte fixa något akut som håller flera år, i stället för att betala stora pengar
Är du med på hur jag menar.
Är du med på hur jag menar.
Ok går inte kanske att jämföra med bilen, men ska du ha hem en serviceubbe, så varför inte, glöm då inte att tala om att en unionkopping vid pumpen läcker är säkert en 40 mm anslutning till pumpen, så inte hen ska åka hämta en sådan. Vanligt förkommande kommentar vid att ersätta något är "" En sån där har inte jag i bilen, måste åka och hämta en sådan """
Ok går inte kanske att jämföra med bilen, men ska du ha hem en serviceubbe, så varför inte, glöm då inte att tala om att en unionkopping vid pumpen läcker är säkert en 40 mm anslutning till pumpen, så inte hen ska åka hämta en sådan. Vanligt förkommande kommentar vid att ersätta något är "" En sån där har inte jag i bilen, måste åka och hämta en sådan """
Klicka här för att svara