Har installerat en 370 F för ca 3 v sedan. Tycker den går ovanligt mycket, ligger på ca 22 tim/dygn. Total drifttid sedan start 19 okt är 464 tim varav varmvatten 405 tim, 44 starter av kompressorn.
2 personer i hushållet, Max 5 duschningar i v.
Bor i Södermanland
Är detta normalt?
Med vänlig hälsning,
Tommy
2 personer i hushållet, Max 5 duschningar i v.
Bor i Södermanland
Är detta normalt?
Med vänlig hälsning,
Tommy
Klicka här för att svara

