Jag såg just världens coolaste koja till barnen, riktigt inspirerande!

En avancerad koja som är byggd helt dold inuti "skalet" av tre IKEA-garderober (frugan skulle absolut gilla detta), med flera våningar, flera dolda utgångar, smidig kopplad lagring i en intilliggande annan garderob etc - coolt!

Finns att beskåda här:

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
B ByggSvempa skrev:
Jag såg just världens coolaste koja till barnen, riktigt inspirerande!

En avancerad koja som är byggd helt dold inuti "skalet" av tre IKEA-garderober (frugan skulle absolut gilla detta), med flera våningar, flera dolda utgångar, smidig kopplad lagring i en intilliggande annan garderob etc - coolt!

Finns att beskåda här:

[media]
Kul projekt :)
Tur att dom avslöjade "vuxeningången" senare, satt och funderade på hur man skulle kunna få ut en grinig 5-åring till dagis annars :)

klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Tur att dom avslöjade "vuxeningången" senare, satt och funderade på hur man skulle kunna få ut en grinig 5-åring till dagis annars :)
Haha, jag tänkte exakt samma sak i början av videovisningen av kojan! 😀 Väldigt bra grej med service-ingångarna där!

Jäklar, jag blir riktigt sugen på att bygga en sån där till ungarna nu alltså, men kan bara inte få tiden att gå ihop just nu... 😟

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Enkelt. Låt dom vara kvar tills du kommer hem så går det desto lättare dagen efter.😃

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.