Hur ska jag göra?
Har tagit bort plastmatta på betonggolv i källare. Använde en mattstripper, hyrd på Bauhaus. Jodå, det tog knappt 4 timmer att ta bort 28 kvm.
Men kniven var ovass och kvar är limmet! Hade kniven varit vass ….
Men det är ändå att betrakta som jämt och nu undrar jag om limmet måste bort?
Jag ska lägga mattplattor 50x50 cm, där skarvarna ventilerar betongen, ungefär som klinker.
Men gör limmet underlaget för tätt, dvs inte diffusionsöppet?
Hur få bort lim från 70-talet? Tvätta eller skrapa bort… Skitjobb i vilket fall som.