Min Autoclip 325 står i laddstationen och piper två korta pip med några minuters mellanrum. Då jag misstänker att det är någon form av felsignal tittade jag på displayen och där står det omväxlande "Ladda #10" och "Batteri 2955 B".
Är det något fel och varför piper maskinen?
 
Det är en Stiga Autoclip som avses förstås:)
 
Det är ett av livets mysterier, men det går att stänga av någonstans i menyerna.
 
Det är absolut inget fel på din maskin. Piper vid laddning gör dom "by default". Går att stänga av i menyn. Tänk på att starta om maskinen för att inställningen skall träda i kraft.

Övrig information är att den laddats vid tio tillfällen och värdet 29xx anger volttalet på batterierna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.