K
Efterfrågan på rillad trall verkar vara betydligt lägre än ”vanlig” trall. Bara jag som tycker rillad trall är skönt att gå på?
Förstår att priset är högre så det kan vara en faktor, annars ser jag inte varför man inte skulle vilja ha rillad trall 😎

K kniv skrev:
Efterfrågan på rillad trall verkar vara betydligt lägre än ”vanlig” trall. Bara jag som tycker rillad trall är skönt att gå på?
Förstår att priset är högre så det kan vara en faktor, annars ser jag inte varför man inte skulle vilja ha rillad trall 😎
Skräp samlas i rillad trall. Vatten blir lätt stående. Svårt att hålla rent och fräscht, tycker jag.

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
K
Borsta med sopborste.

• Haha
ARJU
  • Laddar…
R
K kniv skrev:
Utöver de rent objektiva nackdelarna som pris och skötsel, så tycker jag personligen att det är fult.

• Gilla
tergo och 1 till
  • Laddar…
Värdelöst och inte skönt att gå på, vände på alla brädor som tidigare ägare lagt året innan.
Tog en dag, men det var det värt.

• Gilla
Solidsoulbassman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.