Tycker du att det dör servedrövligt ut så gissar jag att du mår riktigt dåligt när du ser sådant som jag tycker ser bedrövligt ut. Typ råttbot i mitt källartak.
 
det tror jag inte. Jag bor själv i ett 1900tals hus med all dess brister. Det är inte så att jag tycker att det är fult på det viset, mer tråkigt att man inte tänker till ibland och förenklar det och kanske till och med hade varit billigare.Men oftast blir det ju så att man bara bygger vidare.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.