T Tionolltre skrev:
Jag ska försöka spela in ljudet

Ljud Plejd led

Jag har också plejd men mina är tysta. Testade du med alla först? I så fall, hur var de kopplade och hur många?

O Oxbringa skrev:
Jag har också plejd men mina är tysta. Testade du med alla först? I så fall, hur var de kopplade och hur många?
Ringde Plejd och svaret jag fick va att den inte ska låta så. Men ska mäta den, inväntar en multimeter 😄

• Gilla
hempularen
  • Laddar…
Kommer ljudet även utan lampa ansluten? I så fall verkar det ju vara fel på plejd drivern.

Om du mäter så kontrollmät även 230V matningen, om det mot förmodan skulle vara ngt. fel i centralen.Om elektrikern gjort något tokigt så borde det påverka fler saker i huset. Mycket osannolikt.

H hempularen skrev:
Kommer ljudet även utan lampa ansluten? I så fall verkar det ju vara fel på plejd drivern.

Om du mäter så kontrollmät även 230V matningen, om det mot förmodan skulle vara ngt. fel i centralen.Om elektrikern gjort något tokigt så borde det påverka fler saker i huset. Mycket osannolikt.
Det var fel på Plejd enheten, den skickade också ut för mycket kräm så den pajade alla spotar, fick allt utbytt i nu fungerar det. Tack för ditt engagemang 💪

• Gilla
hempularen
  • Laddar…
Hur mycket skickade den ut?

H hempularen skrev:
Hur mycket skickade den ut?
900w och spottarna är på 350, inställningen i appen ställdes in och visades på 350 när jag drog igång allt(var även så standard i appen).

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.