1 510 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
Varför finns inte denna rcbo i Sverige
Vet det finns såna fasskenor men knappast att TS har det hemma hos sig eller annars vanligt förekommande i bostäder.Purre skrev:
Nej han vill komplettera med en extra PSA utöver den nuvarande JFB som finns för att inte släcka hela boendet om det händer något ute på balkongen.J J-banan skrev:
Ja eftersom vi inte bygger upp villor och lägenheter med enbart PSA. Däremot butiker, industrier osv där man gör det i större utsträckning så är dom vanligare.J J-banan skrev:
Det är väl exakt det jag menar?Purre skrev:
Jo det vet jag. Hursomhelst tror jag inte att det finns passande fasskena till garo 1 modul breda psa eller hager 1 modul bredaPurre skrev:
Då missförstod jag dig.J J-banan skrev:
Jodå Garo har fasskena till sina 1 modulers PSA. Hager vet jag inte då deras produkt inte finns på svenska marknaden.J J-banan skrev:
Sen ska man komplettera med 1 PSA så finns det ingen anledning att ha en fasskena heller utan två RQ kommer göra jobbet utan problem.
https://www.garo.se/en/professional.../din-rail-components/rails/busbars-1m-3-phase
Jaså de visste jag inte att de hade men går inte kombinera om det sitter dvärgbrytare bredvidPurre skrev:
Klicka här för att svara