Purre Purre skrev:
Vad ska du med JFB till om du använder PSA? Men ja i båda fallen JFB+säkring och enbart PSA använder jag fasskena.
Finns fasskenor som är L1 N, L2 N, L3 N osv samt L1 L2 L3 N, L1 L2 L3 N osv
Vet det finns såna fasskenor men knappast att TS har det hemma hos sig eller annars vanligt förekommande i bostäder.

Purre
J J-banan skrev:
TS vill ha en PSA och om jag förstår rätt så har han en JFB
Nej han vill komplettera med en extra PSA utöver den nuvarande JFB som finns för att inte släcka hela boendet om det händer något ute på balkongen.
J J-banan skrev:
Vet det finns såna fasskenor men knappast att TS har det hemma hos sig eller annars vanligt förekommande i bostäder.
Ja eftersom vi inte bygger upp villor och lägenheter med enbart PSA. Däremot butiker, industrier osv där man gör det i större utsträckning så är dom vanligare.

Purre Purre skrev:
Nej han vill komplettera med en extra PSA utöver den nuvarande JFB som finns för att inte släcka hela boendet om det händer något ute på balkongen.
Det är väl exakt det jag menar?
Purre Purre skrev:
Ja eftersom vi inte bygger upp villor och lägenheter med enbart PSA. Däremot butiker, industrier osv där man gör det i större utsträckning så är dom vanligare.
Jo det vet jag. Hursomhelst tror jag inte att det finns passande fasskena till garo 1 modul breda psa eller hager 1 modul breda

Purre
J J-banan skrev:
Det är väl exakt det jag menar?
Då missförstod jag dig.
J J-banan skrev:
Jo det vet jag. Hursomhelst tror jag inte att det finns passande fasskena till garo 1 modul breda psa eller hager 1 modul breda
Jodå Garo har fasskena till sina 1 modulers PSA. Hager vet jag inte då deras produkt inte finns på svenska marknaden.

Sen ska man komplettera med 1 PSA så finns det ingen anledning att ha en fasskena heller utan två RQ kommer göra jobbet utan problem.
https://www.garo.se/en/professional.../din-rail-components/rails/busbars-1m-3-phase

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
Då missförstod jag dig.

Jodå Garo har fasskena till sina 1 modulers PSA. Hager vet jag inte då deras produkt inte finns på svenska marknaden.

Sen ska man komplettera med 1 PSA så finns det ingen anledning att ha en fasskena heller utan två RQ kommer göra jobbet utan problem.
[länk]
Jaså de visste jag inte att de hade men går inte kombinera om det sitter dvärgbrytare bredvid

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.