38 736 läst ·
48 svar
39k läst
48 svar
Varför får jag inte värme i alla element?
Kolla trycket i kärlet oxå när du håller på
Stäng ventil mot systemet i huset
Släpp ut så kärlet är utan vattentryck
Pumpa upp trycket i blåsan ett halvt bar över vad huset är i höjd. 10 m hus=1.5 bar
Sedan släpper du på vattnet igen och fyller dessutom upp med vatten till över 1.5 bar
Lycka till
Stäng ventil mot systemet i huset
Släpp ut så kärlet är utan vattentryck
Pumpa upp trycket i blåsan ett halvt bar över vad huset är i höjd. 10 m hus=1.5 bar
Sedan släpper du på vattnet igen och fyller dessutom upp med vatten till över 1.5 bar
Lycka till
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden