57 893 läst ·
146 svar
58k läst
146 svar
Varför är det så få som har solida rostfria bänkskivor?
Var och tittade på en köksutställning och såg en solid rostfri bänkskiva på hela 6 mm. Det som imponerade, förutom tjockleken, var att det var inga skarvar, inte ens vid vasken. Trodde att skiva skulle kosta sexsiffrigt, förutom att den så riktigt lyxigt ut, för det var ett Gaggenaukök. Gick in på Decosteel och ritade och fick en chock att den inte kostade jätte mycket mer än Dektonskivan jag tänkte beställa. Vet att den kommer bli repig men är det några andra fler nackdelar? Jag aldrig ser någon på de Facebookgrupper som har den. Är det något som jag inte tänkt på som gör att folk inte beställer solida rostfria bänkskivor?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det har väl inte varit modernt med rostfritt på ett tag?
Jag tycker det är både snyggt och praktiskt.
Vi polerade vår vask med enkel polermaskin plus en rengöringsmedel i pasta-form (universal). Tog bara en kvart att göra så det kommer vi definitivt göra igen
Jag tycker det är både snyggt och praktiskt.
Vi polerade vår vask med enkel polermaskin plus en rengöringsmedel i pasta-form (universal). Tog bara en kvart att göra så det kommer vi definitivt göra igen
Logga in
Skapa konto
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag hade gärna valt en rostfri till vårt nya kök, men min fru vill hellre ha marmor. Att välja rostfritt skulle gå på mellan 47-55 enligt de offerter vi fått, medan vi får marmor för 20~ish men då tillkommer ju ho för kanske 6.
Sen kan ju 20-30 k vara en struntsumma beroende på situation
Sen kan ju 20-30 k vara en struntsumma beroende på situation
Redigerat: