925 läst ·
13 svar
925 läst
13 svar
varför ändra på något som funkar
märker att när jag skrivit ett inlägg, och klickar på SVARA, så hoppar inte svaret upp som tidigare, så man kan se direkt att man svarat. Man undrar vad som blev fel. Går man tillbaka och klickar på tråden igen, jo så finns inlägget där, men det var bättre innan.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Hoppas att uppdatera efter skicka kommer tillbaka.
Uppdatera = F5 finns inte på Mac (behövs inte heller Maccare gör det med musen)
Protte
Uppdatera = F5 finns inte på Mac (behövs inte heller Maccare gör det med musen)
Protte
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Detta att inlägget inte syns utan att man uppdaterar sidan är en bugg! Det strulade för mig igår och idag.
Dessutom kan jag inte bifoga bilder...dom finns uppladdade men syns inte i inlägget. Lägger jag in länken till min uppladdade bild så syns den.
Och ang bilder - vad är det för påhitt att bilderna visas på en ny sida istället för i en popup-ruta? Detta blev mycket sämre IMHO.
Dessutom kan jag inte bifoga bilder...dom finns uppladdade men syns inte i inlägget. Lägger jag in länken till min uppladdade bild så syns den.
Och ang bilder - vad är det för påhitt att bilderna visas på en ny sida istället för i en popup-ruta? Detta blev mycket sämre IMHO.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Ja, det allt fungerar hos mig också. Har någon korrigering gjorts eller är detta slumpartat?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Ja, det stämmer. Tack vare att ni sa till så hittade vi felet. Svara-funktionen gick sönder igår kväll i samband med att vi flyttade senaste inlägget-länken till högerspalten mellan första och andra annonsen. Ber om ursäkt för strulet.
Klicka här för att svara
