Köpte just en bolinder no.6 kamin. Bättre begagnat skick.
Tanten va inte lika impad som jag så vi får väl se vart den får stå..
Men finns det nått värde i en?
Den är.fantastiskt vacker men jag har inte sett nån annan på bild eller till salu öht.

Någon med insikt?
 
Bild
 
FB_IMG_1439845786453.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sommartorparn
  • Laddar…
Om inte tanten gillar den, så kan jag komma och hämta.

Vad gör man inte för sina forumsvänners husefrid ;-)

Värde har jag ingen aning, om den är i bra skick invändigt GISSAR jag fyra-tio tusen.

/ Fredrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.