Köpte just en bolinder no.6 kamin. Bättre begagnat skick.
Tanten va inte lika impad som jag så vi får väl se vart den får stå..
Men finns det nått värde i en?
Den är.fantastiskt vacker men jag har inte sett nån annan på bild eller till salu öht.
Någon med insikt?
Tanten va inte lika impad som jag så vi får väl se vart den får stå..
Men finns det nått värde i en?
Den är.fantastiskt vacker men jag har inte sett nån annan på bild eller till salu öht.
Någon med insikt?
Om inte tanten gillar den, så kan jag komma och hämta.
Vad gör man inte för sina forumsvänners husefrid ;-)
Värde har jag ingen aning, om den är i bra skick invändigt GISSAR jag fyra-tio tusen.
/ Fredrik
Vad gör man inte för sina forumsvänners husefrid ;-)
Värde har jag ingen aning, om den är i bra skick invändigt GISSAR jag fyra-tio tusen.
/ Fredrik
Klicka här för att svara
