Hej! har ett torp på 27kvm utan vatten och avlopp. Jag äger det tillsammans med min syster som nu vill sälja sin andel till mig för 500 000. Vi har värderat det med hjälp av bank. Det värderades till 1.4 milj.
Till sken hör att jag är ensamstående och för mig är väl 500 000 bara för tomt ganska mycket med tanke på att jag vill bygga ut alt riva och köpa paketstuga. Men vem ska man kontakta för att få råd om vilket som är billigast och smartast och som även hjälper mig att hitta billig men bra stuglev. Är det arkitekt man sksa ta kontakt med då eller? Byggnadsingenjör? Har så mycket frågor!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.