Vi ska precis fixa vårt badrum och funderar på vart vi ska sätta blandaren till badkaret..Tycker den sitter lite lustigt som den sitter nu..(Den sitter precis bakom duschdraperiet på bilden)

Hur skulle ni satt den??

Vattenrören till badrumet komer upp nedifrån i golvet vid det högra,bortersta hörnet på bilden..Ska man sätta duschen där iaf??Avloppet sitter precis under draperiet...

Tacksam för råd..
 
  • ovre_badrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bortersta hörnet av BADKARET skulle det ju stå,precis innanför kanten kan man säga..
 
Jag tror att den sitter där den sitter för att den någon gång i forntiden har varit gemensam för badkaret och för ett tvättställ som kanske har funnits mellan badkaret och toan. (Så så nämligen ett av mina gamla badrum ut.)
Jag skulle sätta kranen mitt på badkarets långvägg. För då kan ni sitta två i badkaret åt varsitt håll om ni vill, utan att någon av er behöver ha en vattenkran i huvudet.
 
Näe,det har aldrig sett annorlunda ut än så här,allt sitter på sin originalplats..Tycker det e en mycket märklig placering på den idag dock och kan inte förstå varför dom satt den där..

Men att sätta den mitt i e ju så klart det smartaste ur "kran--huvvet" synpunkt! Så gör vi nog:-)

Tack ska du ha:-)
 
Jag skulle sätta den i den ände där jag har fötterna när jag badar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.