9 634 läst ·
47 svar
10k läst
47 svar
Var ska luftvärmepumpen sitta?
Haha. Läs. BÖR. Ingen huvudregel som du säger. Vid bra förutsättningar går det med 1 nere. Men jag anser att man BÖR ha tex 5kw nere o 3kw uppe istället för en 8kw nere. Men du som är googlepåläst o vill ha googlekällor kanske anser att jag pratar bullshit?Anna_H skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden