Avluftning ska gå från ovanför anslutning av utlopp för att kunna blåsa ut, rspektive suga in luft när spolning sker. Så kanske inte fel om det går, att koppla ihopp ovanför alla utgående rör för avlopp.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.