2 918 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Var köper man Veritas billigast
Brukar köpa från www.fine-tools.com samt Axminster. Priserna varierar något, ibland är den enda billigare och vice versa.
Jag tycker att du borde kolla in Hyvlar.se. Har vid prisjämförelse tyckt att dom ligger väldigt bra i pris. Och för mig som bor i sthlm kan jag åka dit och klämma och känna på den och det är guld värt. Funderade förut på att köpa såg och efter ett besök där så valde jag en annan för den satt mycket bättre i min hand och så var den självklart dyrare än den jag hade tänkt mig.
Pär
Pär
Jag kan bara hålla med ovanstående. Prismässigt så har hyvlar.se legat på samma nivå eller eller strax under priserna från UK på det jag har tittat på. Johan verkar dessutom genuint intresserad och kunnig på området och servicen har varit fantastiskt bra!
EDIT: Jag vet inte om hyvlar.se tar hem ej lagerhållna Veritas prylar på beställning men skulle gissa att han kan göra det också. Definitivt värt att slå en signal ivarjefall och kolla även om du inte hittar vad du söker på hemsidan.
EDIT: Jag vet inte om hyvlar.se tar hem ej lagerhållna Veritas prylar på beställning men skulle gissa att han kan göra det också. Definitivt värt att slå en signal ivarjefall och kolla även om du inte hittar vad du söker på hemsidan.
Redigerat:
Tack för svaren
hyvlar.se verkar onekligen bra då jag bor i Stockholm och gillar att supporta lokala butiker.
Det är värt oerhört mycket att kunna "klämma" på prylarna.
Speciellt när det gäller handverktyg.
Kanske lite skralt sortiment.
Men jag får börja där och kolla om han tar hem även annat från Veritas.
hyvlar.se verkar onekligen bra då jag bor i Stockholm och gillar att supporta lokala butiker.
Det är värt oerhört mycket att kunna "klämma" på prylarna.
Speciellt när det gäller handverktyg.
Kanske lite skralt sortiment.
Men jag får börja där och kolla om han tar hem även annat från Veritas.
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Just precis nu verkar axminster ha rea på veritas low angle jack plane; 84 GBP billigare än vanligt. Om det är ett gäng sådana du vill ha verkar det vara läge att passa på.
Klicka här för att svara