Har letat men hittar inte. Behöver ca 2 m, svart, tunn kabel med två ledare. Högtalarkabel kan funka, om den är svart, men helst ännu tunnare. Letar jag på fel ställen? Jag ska koppla baklyset på cykeln till navdynamon i framhjulet så jag slipper (glömma att) byta batterier hela tiden…
Svart tunn tvåledarkabel bredvid linjal på träunderlag för att illustrera längd och tjocklek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tack! Har du någon uppfattning om vad frakten kan gå på?

Lägg det du vill ha i kundkorgen och gå vidare, innan du slutför beställningen helt så lär du se exakt hur mycket frakten hamnar på.

• Gilla
PelleBjork
  • Laddar…
För att komma så långt måste jag fylla i namn, födelsedatum mm mm först så därför jag undrade om du hade nån idé om prisnivå på frakten :)

Vad är det för armatur, om något annat än glödlampa, funkar den på växelström från generatorn?
Testa med någon "fulsladd" först.

@
M morr skrev:
Har letat men hittar inte. Behöver ca 2 m, svart, tunn kabel med två ledare. Högtalarkabel kan funka, om den är svart, men helst ännu tunnare. Letar jag på fel ställen? Jag ska koppla baklyset på cykeln till navdynamon i framhjulet så jag slipper (glömma att) byta batterier hela tiden…
[bild]
Biltema...

Dan1891 Dan1891 skrev:
Med så liten ström som jag antar det är frågan om här, köp en 2.5 m audiokabel och knipsa kontakterna,
tex: [länk]
Det är nog den enklaste lösningen!

• Gilla
husägaren TS
  • Laddar…
M morr skrev:
För att komma så långt måste jag fylla i namn, födelsedatum mm mm först så därför jag undrade om du hade nån idé om prisnivå på frakten :)
Du behöver inte fylla i ditt riktiga namn, e-post, telefon, personnummer, etc utan det går att välja slumpmässigt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.