Hej,
Var i Köpenhamn i helgen och såg fönster som jag skulle vilja sätta in själv. Efter lite letande på nätet så hittade jag en bild (även om jag tyckte fönsterna var lite ljusare i verkligheten).
Min fråga är vad detta är för slags fönster samt om någon vet var jag kan köpa något liknande. Elitfönster verkar kunna gå att beställa med teaklasyr. Hade det kunnat vara ett OK alternativ?
Tacksam för svar!
Var i Köpenhamn i helgen och såg fönster som jag skulle vilja sätta in själv. Efter lite letande på nätet så hittade jag en bild (även om jag tyckte fönsterna var lite ljusare i verkligheten).
Min fråga är vad detta är för slags fönster samt om någon vet var jag kan köpa något liknande. Elitfönster verkar kunna gå att beställa med teaklasyr. Hade det kunnat vara ett OK alternativ?
Tacksam för svar!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ja, det blev det. Köpte från Nordiska Fönster och kunde välja teaklasyr utvändigt och vita invändigt. Minns det som att det kostade ca 200 extra per fönster jämfört med standard vita på både in- och utsida.D Dlunfin skrev:
Är nöjd på det hela taget med själva fönsterna. Dock fick jag klarglas istället för frostat glas i ett av mina källarfönster och hanterandet av det ärendet lämnar en del att önska...
Klicka här för att svara