Jag har alltid varit missnöjd med biltemas skruvar (jag som annars är kär i biltema). Dålig kvalitet och dyra.

P-plats skrev:
Skicka ett pm med din adress så lägger jag dom på lådan senast i morgon.
:thumbup: PM skickat :)

Peter2400 skrev:
Biltema har M4x90, dock med stjärna.
[länk]
Den där är försänkt och avsedd för dörrtrycken m.m., kanske inte har så mycket gänga exakt där det behövs, och lätt att klippa av, så antagligen inte så hållbar, så den går bort av flera anledningar ;) Men tack ändå för tipset! :)

Hittade blanka också så dom lägger jag i ett brev nu och lägger på lådan i morgon.

P-plats skrev:
Hittade blanka också så dom lägger jag i ett brev nu och lägger på lådan i morgon.
Verkligen superschysst! Jättetack! :)

Har skruven hittat fram?

Bara för att flika in lite, jag jobbar med just skruv... men långa små dimensioner är väldigt ovanliga, eller ja dom är oftast riktigt dyra, vilket troligen beror på svårigheten att tillverka, det kan ibland vara så att man kommer vid en viss längd där det slår över, säg M8x110 kostar 50öre stycket och M8x120 kostar 1,5kr.

Med tanke på när jag ser inköpspriserna vi har från Asien och jämför dessa med Biltemas priser så blir man mörkrädd.

P-plats skrev:
Har skruven hittat fram?
Nop, de har inte dykt upp ännu, får se om de kommer på måndag kanske.

Att dom inte ska kunna leverera ett brev på två dygn!?
Jag var nere på IKEA i eftermiddags, skulle tagit med dom då istället...

P-plats skrev:
Att dom inte ska kunna leverera ett brev på två dygn!?
Jag var nere på IKEA i eftermiddags, skulle tagit med dom då istället...
Ja, posten imponerar inte någon dag, tyvärr. Jag lade en reklamation för någon vecka sedan eller så, stendött. De påstod att de varit här för att lämna en försändelse, men det var ren lögn, och jag ringde direkt när jag fick sms'et som sa att de varit här 2 minuter tidigare. Finns en hel tråd om postens inkompetens ;)

Ja, dessvärre är det nog så att när Posten, som vi känner den idag, är borta, har den lagt ner sig själv.

//Ronnie

:) Nu så, idag kom skruvarna! :thumbup: stort tack P-plats, I owe you one! :)

Du får titta förbi någon dag och provköra. De ska nämligen hålla fast avgasröret på mitt bensindrivna monster till RC truck, 1:8 :)

thomasx skrev:
:) Nu så, idag kom skruvarna! :thumbup: stort tack P-plats, I owe you one! :)

Du får titta förbi någon dag och provköra. De ska nämligen hålla fast avgasröret på mitt bensindrivna monster till RC truck, 1:8 :)
Skönt att dom kom fram till slut! 👍
Behöver du mer skruv så fixar jag hemleverans i utbyte mot kaffe och provkörning. 😉

Skruv kan man aldrig få för mycket av, jag ska nog kunna hitta något jag behöver 😉

• Gilla
P-plats
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.