Hejsan

Någon som har några tips var i Göteborg man kan köpa M4x60 skruv över disk? Helst med insexskalle (eller torx om det finns).

S
Würth?

Swedol har en hel del skruv i lösvikt, handlat en del där :thumbup:

Swedol AB  
Adress: Exportgatan 26, 422 46
Telefon:031-58 62 60

eller

Swedol AB  
Adress: August Barks gata 9, 421 32 Västra Frölunda
Telefon:031-89 41 80

tommib
Ingen aning om hur det är i GBG men Hornbach i Stockholm har ett utmärkt skruvsortiment. Om de har just M4x60 vet jag inte.

Swedol hittade jag inga hos. Wurth hade jag inte tänkt på. De har inte med insex däremot med vanlig sexkantskalle. Dock inte mindre förpackning än 200 st, för ett lakan, verkar det som. Å jag behöver bara 2st :/

tommib skrev:
Ingen aning om hur det är i GBG men Hornbach i Stockholm har ett utmärkt skruvsortiment. Om de har just M4x60 vet jag inte.
Nop, det hade de inte. Just M4 slutade redan på typ 30mm, så just på den dimensionen var det ganska skralt. Annars har de som du säger ett rätt gediget skruvsortiment och allt i lösvikt till vettiga priser, riktigt bra faktiskt.

Hur många behöver du?
Behöver dom vara ytbehandlade?
Hittade några obehandlade i mina gömmor och kan säkert få fram fler då jag sålde skruv tidigare...

Nu verkar ju Biltema ha vad du söker, men när jag behövde skruv med ovanlig gängstigning besökte jag Göteborgs Skruvcenter AB på Ovädersgatan. De hade en del skruv...:-)

Mvh, Magnus

Biltema? Är jag måhända lite blind nu, för jag tycker mig inte kunna se några M4x60 i länken, och inte heller när jag var där och kollade igår ;)

P-plats skrev:
Hur många behöver du?
Behöver dom vara ytbehandlade?
Hittade några obehandlade i mina gömmor och kan säkert få fram fler då jag sålde skruv tidigare...
Två stycken räcker precis :)
Ingen särskild ytbehandling behövs. Hade ju varit guld :wow:

Skicka ett pm med din adress så lägger jag dom på lådan senast i morgon.

• Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Sifvert i Stockholm har allt du behöver när det gäller skruv. Kan säkert också lägga ett par i ett kuvert om du behöver.

Redigerat:
Byggmax skulle jag satsa på.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.