29 396 läst ·
20 svar
29k läst
20 svar
Var köpa billiga wc stavar till toaletten?
Jag tycker vanligt diskmedel funkar bra. Använder Yes i toaletten, tvättställ, golv,. Tvättar även bilen ibland med yes. Har det i verkstan för att tvätta händerna och maskindelar. (avfettning).
Har även testat att diska tallrikar med yes och det fungerade til det också.
Jag har tom. slagit yes direkt i toalettens vattentank. Det räcker ett antal spolningar.
Har även testat att diska tallrikar med yes och det fungerade til det också.
Jag har tom. slagit yes direkt i toalettens vattentank. Det räcker ett antal spolningar.
Ja, jag är seriös. Jag har diskat tallrikar med Yes.
Och det fungerar utmärkt till allt annat också. Vad ska stavarna vara bra för? Löser dom kalk extra bra eller nått.
Sånna där lukt grejjer brukar stinka parfym så man blir illamående. Vet ni egentligen vad ni stoppar ner i toaletterna?
Man borde vara lite fundersam över det mesta som köps på biltema, jula, öb, rusta, willys, internet och liknande ställen.
Och det fungerar utmärkt till allt annat också. Vad ska stavarna vara bra för? Löser dom kalk extra bra eller nått.
Sånna där lukt grejjer brukar stinka parfym så man blir illamående. Vet ni egentligen vad ni stoppar ner i toaletterna?
Man borde vara lite fundersam över det mesta som köps på biltema, jula, öb, rusta, willys, internet och liknande ställen.
Redigerat:
Min 20 kronors toaborste har jag haft i mer än 1 år och kör utan stavar. nån gång ibland får man ju ha i lite medel i tronen men det gäller väl även om man kör med stav kan jag tro..
Klicka här för att svara