Nä. Ville bara förklara hur vi gör under olika förutsättningar. Skönt att du blev nöjd tillslut.
 
I Interista88 skrev:
Hej
INTE på Skånemarmor i Helsingborg. :)
Hej, varför inte dem? De verkar ha bra omdömen
 
J JoJ skrev:
Hej, varför inte dem? De verkar ha bra omdömen
Hej
Jag är iaf jäkligt missnöjd. Kommer hem till en massa skräp på golvet efter dom sågat i stommarna. Som hantverkare vet man att man städar efter sig. Sen kapade de min bänkskiva lite för kort. Nu löste jag det själv med att kakla lite extra :D Men va också deras sätt att bänkskivan e mätt o kapad, mitt problem att den e för kort.
Jag kan ju haft otur o fått några anställda som var måndags exemplar
 
Varning för stenskivor.se!!!!
Skulle aldrig rekommenderar detta företag till någon!!! urusel kundservice som inte gör sig mödan att ringa och berätta att stenskivan vi beställt gått sönder, istället lämnar oss i tro att vi snart kommer kunna boka in möte för installation. När VI sedan ringer för att höra om när installation kan ske släpper dem bomben...Bra jobbat stenskivor så man bemöter kunder vi är en stor familj och det är rätt kämpigt att vara utan kök...ingen kompensation är det villiga att ge heller...skäms på er!!
 
Vi anlitade Andrews granit, blev superbra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.