Medlem
· Västernorrland
· 11 692 inlägg
Ingen aning, vet bara att jag haft några för länge sen men om de finns kvar står i stjärnorna. Hade en hel låda med anslutningssladdar till allt möjligt men efter två flyttar har jag inte sett lådan ens så..........
Vad är det för märke på det som skall anslutas?
De flesta ovanliga apparatkablar går att hitta i Kina (Aliexpress, eBay, Amazon), men var beredd på att få betala tull och hanteringsavgift.
Vid en snabb sökning hittade jag flera liknande, men inte exakt rätt. Men med ett märke på apparaten så kan jag nog avgöra om den finns eller inte. Men som @etompau skrev, det kanske är enklare att bygga om till en modernare kontakt?
De flesta ovanliga apparatkablar går att hitta i Kina (Aliexpress, eBay, Amazon), men var beredd på att få betala tull och hanteringsavgift.
Vid en snabb sökning hittade jag flera liknande, men inte exakt rätt. Men med ett märke på apparaten så kan jag nog avgöra om den finns eller inte. Men som @etompau skrev, det kanske är enklare att bygga om till en modernare kontakt?
märket är Philipspacman42 skrev:
Vad är det för märke på det som skall anslutas?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Var kan jag hitta liknande väggar? Finns de i Polen?
Hustillverkare -
Vart kan jag hitta den delen!! Gångjärn till (ELSA) duschdörrar.
Badrum -
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump
Värmepumpar -
Långa ändhättor / krympslangar? Vart hittar man dessa?
El -
Var hittar man dörrar och fönster till en utomhus bastu?
Bastu